Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 18:37:16 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 1911271/25633 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Kivi tn 1 // 2 // 3 // 4 
// 5 // 6 // 8 // 10 // 12 // 11301 Lagedi tee // Betooni tänav L1 // Kivi 
tänav // Ülejõe küla, Väike-Põldmaa, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 
Kivi tn 1 // Linnu põik // Kivi tänav // Silla, Harju maakond, Rae vald, 
Lagedi alevik, Kivi tn 1 // Linnu põik // Kivi tänav // Silla, Harju 
maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Kivi tänav, Harju maakond, Rae vald, 
Lagedi alevik, Jaama tn 3 // 11301 Lagedi tee // Kivi tänav // Silla 
(sõidutee, kõnnitee, tänavavalgustus, külmaveetorustik, 
kanalisatsioonitorustik, sidekanalisatsioon, sademevee kanalisatsioon) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26894294>  (menetlus nr: 
194555), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister